Бүкіл Қазақстан аумағында сатып алу үшін сыйлықпен кез келген күрделіліктегі механикаларды әзірлеу және іске асыру
ПРОМО-КЕҢЕСШІЛЕР
Промо немесе сату орындарында қызметкерлерді іріктеу және оқыту
Дегустациялар және семплинг
Жаңа брендті іске қосу, тұтынушы адалдығын нығайту
ПРОМО ЖӘНЕ ФОТО АЙМАҚТАР
Промо қызметкерлерді және қызықтыратын механикаларды тарта отырып, СОО-да, іс-шаралар мен фестивальдарда
КОЛЛАБОРАЦИЯЛАР ЖӘНЕ ДЕМЕУШІЛІК
Өнім интеграциялары, имиджді нығайту және жаңа аудиторияны тарту үшін
КОНФЕРЕНЦИЯЛАР ЖӘНЕ ЦИКЛДІК
Тәжірибе жинауға және беруге арналған корпоративтік іс-шаралар Іске қосу мерзімі: 2 айдан бастап
БИЗНЕС ЖӘНЕ БАСПАСӨЗ ТАҢҒЫ АСТАРЫ
Бейресми жағдайда тәжірибемен және идеялармен алмасу Іске қосу мерзімі: 2 аптадан бастап
ТИМБИЛДИНГТЕР
Команданың адалдығы мен ұйымшылдығын арттыру үшін Іске қосу мерзімі: 2 айдан бастап
ПРЕЗЕНТАЦИЯЛАР ЖӘНЕ ІСКЕ ҚОСУЛАР
Бизнес серіктестерге арналған жаңа брендпен, өніммен, желімен таныстыру Іске қосу мерзімі: 3 айдан бастап
ЧЕКТІК ПРОМО
Чектегі QR коды бойынша автоматты түрде тексеруді қамтиды
БІРЕГЕЙ КОДТАР БАР ПРОМО
Промо қатысушысының сатып алғанын растау фактісі ретінде қаптамада/стикерде орналастырылған
ПРОМО САЙТТАР ЖӘНЕ ЧАТ БОТТАРЫ
Чек сканерін біріктіру немесе бірегей кодтарды тіркеу мүмкіндігі бар платформаларды әзірлеу және құру
КАСТОМИЗАЦИЯЛАНҒАН ПРОМО
Бір немесе бірнеше сауда желілері үшін механикалар мен платформаларды әзірлеу және енгізу
Сіздің байланыс ақпаратыңыз
Бізбен бірге жаңа шыңдарға жетіңіз!
FAQ: BTL, Promo & Event
Ия, әрине, өткізе аласыз. Біз сіздің мақсатыңыз бен міндеттеріңізге сүйене отырып, сіздің бюджетіңізден тыс ең тиімді форматты таңдауға көмектесуге тырысамыз.
Ең аз іске қосу мерзімі таңдалған форматқа байланысты анықталады. Дайындықтың шектеулі уақыты кезінде екі жақты серіктестік қатынастар және жобаның әр кезеңін тез жүзеге асыру маңызды. Жұмысты бастамас бұрын біз жобаның жол картасын талқылаймыз және мерзімдерін келісеміз.
Ия, әрине. Біз сіздің жобаңыз үшін арнайы атаулы бағдарлама жасаймыз.
Сатып алу үшін промо-сыйлық әрқашан ең жоғары нәтиже береді, бірақ бұл акцияларды өткізудің ең қымбат форматы, өйткені оның тиімділігі қалалар мен сату нүктелері бойынша айтарлықтай қамтуды қажет етеді. Онлайн-формат түпкілікті сатып алуға дейін соңғы пайдаланушының ұзағырақ жолы болып табылады, бірақ бұл формат үнемдірек және икемдірек. Гибридті жұмыс форматтары сіздің мақсаттарыңызға жету үшін әртүрлі акциялар мен іс-шаралардың қажетті арақатынасын таңдауға көмектеседі. Біз сізге осындай шешімдерді қалыптастыруға көмектесеміз.
Бұл сіздің өнім түріне байланысты. Мақсатты түрде сіздің тауар/қызмет түріңізге ілгерілету үшін аудитория мен локация таңдалады.
Иә, COVID-19-ға байланысты оқшаулаудан кейін біз аудиторияның брендпен тікелей әрекеттесуге деген қызығушылығының айтарлықтай өскенін байқап отырмыз. Әсіресе, егер бұл ойын немесе көңіл көтеру форматында болса.