Онлайн және офлайн құралдар арқылы брендіңізді дамытып, бизнесіңізді жаңа деңгейге көтереміз.
10+
түрлі промо-механикалар
15+
промо-науқандармен қамтылған қалалар
5000+
бір ивентке қатысқан адам
Брендті ілгерілетіп, онлайн және офлайн құралдардың көмегімен сіздің бизнесіңізді жаңа деңгейге көтереміз.
BTL, Promo & Event
Өнім интеграциялары, имиджді нығайту және жаңа аудиторияны тарту үшін
КОЛЛАБОРАЦИЯЛАР ЖӘНЕ ДЕМЕУШІЛІК
ПРОМО ЖӘНЕ ФОТО АЙМАҚТАР
Промо қызметкерлерді және қызықтыратын механикаларды тарта отырып, СОО-да, іс-шаралар мен фестивальдарда
Дегустациялар және семплинг
Жаңа брендті іске қосу, тұтынушы адалдығын нығайту
ПРОМО-КЕҢЕСШІЛЕР
Промо немесе сату орындарында қызметкерлерді іріктеу және оқыту
BUY&GET
Бүкіл Қазақстан аумағында сатып алу үшін сыйлықпен кез келген күрделіліктегі механикаларды әзірлеу және іске асыру
Сіздің байланыс ақпаратыңыз
Бізбен бірге жаңа шыңдарға жетіңіз!
FAQ: BTL, Promo & Event
Ия, әрине, өткізе аласыз. Біз сіздің мақсатыңыз бен міндеттеріңізге сүйене отырып, сіздің бюджетіңізден тыс ең тиімді форматты таңдауға көмектесуге тырысамыз.
Ең аз іске қосу мерзімі таңдалған форматқа байланысты анықталады. Дайындықтың шектеулі уақыты кезінде екі жақты серіктестік қатынастар және жобаның әр кезеңін тез жүзеге асыру маңызды. Жұмысты бастамас бұрын біз жобаның жол картасын талқылаймыз және мерзімдерін келісеміз.
Ия, әрине. Біз сіздің жобаңыз үшін арнайы атаулы бағдарлама жасаймыз.
Сатып алу үшін промо-сыйлық әрқашан ең жоғары нәтиже береді, бірақ бұл акцияларды өткізудің ең қымбат форматы, өйткені оның тиімділігі қалалар мен сату нүктелері бойынша айтарлықтай қамтуды қажет етеді. Онлайн-формат түпкілікті сатып алуға дейін соңғы пайдаланушының ұзағырақ жолы болып табылады, бірақ бұл формат үнемдірек және икемдірек. Гибридті жұмыс форматтары сіздің мақсаттарыңызға жету үшін әртүрлі акциялар мен іс-шаралардың қажетті арақатынасын таңдауға көмектеседі. Біз сізге осындай шешімдерді қалыптастыруға көмектесеміз.
Бұл сіздің өнім түріне байланысты. Мақсатты түрде сіздің тауар/қызмет түріңізге ілгерілету үшін аудитория мен локация таңдалады.
Иә, COVID-19-ға байланысты оқшаулаудан кейін біз аудиторияның брендпен тікелей әрекеттесуге деген қызығушылығының айтарлықтай өскенін байқап отырмыз. Әсіресе, егер бұл ойын немесе көңіл көтеру форматында болса.